Friday, September 7, 2007

Per molts anys!

Bon dia!!

Resulta que avui és el meu aniversari! Els que ja ho sabien ja m'ha felicitat, quasi tots...però hi ha molta gent que no ho sap. Ara, dubto que visitin el blog (o teatre buit, o fins i tot obra de teatre..).

La questió és que això d'estar tant lluny de casa, i sobretot de vosaltres, fa que em posi una mica tristot. Per aixo avui m'agradaria fer servir una de les opcions de blogspot: l'ego-blog!

Per tant, accepto tota mena de comentaris que em pugin la moral!! Tot s'ha de dir, he rebut algun e-mail d'aquells emocionants, i m'ha caigut una llagrimeta i tot!! Gràcies! ! ;)

La resta, vinga, a pujar-me la moral!! jajajaja

1 comment:

Anonymous said...

Tot i que ja t'he enviat un mail... aquí va un comentari de felicitació: PER MOLTS ANYS, ARNAU!!!

27 petonassos i una superabraçada!
Clarona