Friday, September 7, 2007

Kelvinator

Avui ha començat una part molt important del projecte. Han arrivat els clients! Amb moltes preguntes sobre les coses més curioses. Però ha anat prou bé.

I a part d'això, la oficina segueix geladaaa! Fa un freed! Quan torni a anar al super, em compraré un termòmetre, només per veure a quina temperatura estem. De veritat, que el canvi entre interior i exterior és brutal! A dins, et dona la sensació de que és hivern. El lloc on estic no hi ha cap finestra, i no es veu massa el sol. I am el fred...com si estigués a mitjans d'Octubre!

La sensació és molt curiosa, perquè no surto a pendre la fresca, surto a agafar una mica de calor! I a sobre, quan arrivo a l'hotel, l'aire està encès!! Evidentment (i això que el deixo apagat quan marxo pel matí)! I he d'obrir la porta del balcó perquè entri calor!!

En fi, ara ja fa 12 hores que estem a la oficina, i ja no estic fent res de profit. Vull marxaaaaar!! A veure si puc convèncer a la meva companya que marxem ja! Que demà ens tornen a passar a buscar a les 7 del matí! Sort que demà ja és divendres!!!

ps. Per cert, la nevera de la cuina és de la marca Kelvinator!! Jajaja, amb lo que els agrada el fred a aquesta gent, fijo que arriva als 0ºK! Segur que l'aire acondicionat és de la mateixa casa!

update. ja fa 14 hores que estem aquí...semblo el conillet de duracell, que mai para!!

update. 15 hores...ja estic fins a la....!!!

1 comment:

Anonymous said...

Ei! la super nevera que tinc al meu pis (no sé si te'n recordes, però és més vella que tu i que jo!) també és de la marca Kelvinator!!! Quina gràcia, tu!

Petonets molts, molts!
clareta