Friday, September 7, 2007

Per molts anys! (II)

Ueeeeeee!!! He tingut pastís d'aniversari!!! Increïble!!

Estava treballant, amb les manes enganxades al ventilador del portàtil per poguer resistir el fred de la Kelvinator, quan han trucat el telèfon del despatxillu demanant per la Candy. Jo els he dit que no hi era, i m'han demanat que anés a la cuïna... Evidentment aquí he tingut la primera sospita...com a les pelis cutres, que ja s'intueix el final només veient el primer trosset abans del títol.

Total, que a la cuina hi havía força gent, amb un pastís gegaaant! I m'han cantat el "Happy Birthday" i fins i tot la Leslie ha començat un "Cumpleaños feliz". Però és el que passa amb aquesta cançó, que a vegades es comença, però molts cops no s'acaba.

I a més del mega pastís, que estava bastant bo, també hi havía gelat de coco. Boníssim! Una cosa brutal!! No em venia gaire de gust, tot i que ara tinc menys fred, potser serà per haver compensat les temperatures.

I mentre menjàvem, he comentat amb el meu anglès ibero-caribeny: "I should have brought my camera". I llavors un noi que encara no conec ha dit que en tenia una, i ha anat a buscarla. Peró era ja cap al final, i molta gent havia marxat, i tampoc tenia gràcia perquè ja sabia la sorpresa. I la Carole, una de les jefas, m'ha fet sortir i tornar a entrar, posant cara de sorprès, per a fer la foto!! jajaja, boníssim! Crec que he posat una cara rara o algo, perquè s'han partit de riure! I crec que de mi!!

En fi, a veure si el noi aquest em pot passar la foto i la penjo!!

3 comments:

Anonymous said...

Hola germanet, espero que estiguis molt bé i puguis disfrutar de les estonetes sense feina i que penssis molt en nosaltres.No se si vas rebre el nostre missatge però si no, PER MOLTS ANYS NENE!!!! Un petonas del teu supernebodetquenoparaquietniunmomentniunsegon i de la teva supergermaneta que t'estimen molt.

cmc said...

qué fort!
cap de nosaltres ens hem enrecordat! I això que vam passar el cap de setmana al bajo aragón plegats: marta, dani, laia, sergi, l'alejandra i jo! (el christian no va poder per què....t'ha d'explicar moooltes coses el christian).
la qüestió és que som burros!!! perquè ens vam enrcordar molt de tu i et vam trobar molt i molt a faltar de veritat de la bona!
així doncs, i crec que parlant en nom de tots, un enorme PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
felicitats guapo. un petó ben fort, molta força i moltes experiències al païs tropical.

cmc said...

ah! i la berta!
també ella t'envia un petó.