Friday, September 14, 2007

Han passat el Reis!!

Avui (això ho penjo avui, però ho vaig escriure ahir a la nit a l'hotel) quan he arrivat a la habitació de l'hotel, m'he trobat una sorpresa! Han passat els Reis!! Això és que m'estic portant bé! jejejeje

Els regals de Reis.

És la roba que m'han rentat a la bugadería. Tot ben plegadet a dins d'aquestes caixes super estretes! Ha quedat bastant bé, tot i que vaig posar la opció "No Starch" (que més endavant vaig saber que era sense midó), m'han portat totes les camises amb midó!! Horroróss! I els texans, amb la ratlla just al mig del camal!! I a sobre és una ratlla d'aquelles ben marcades! No hi ha manera de que marxi!! Aaaaggghhhh!! Em recorda quan era més jovenet i ma mare me'ls planxaba així. No és cap queixa cap a la meva mare, eh! Que és de lo millor que hi ha! ( i a més, lectora d'aquest blog ;) )

I a part d'això, avui també ha sigut un dia molt llarg...amb molta feina, i plegant a les mil! Per sort, el Fredy, un altre company de feina americà, que estarà aquí tota la setmana, és molt bon tiu, i bastant divertit. És més de la meva edat i ens fem bastant. De fet estem planificant una sortida a Tobago o Maraca's beach per aquest cap de setmana. Segurament ens tocarà treballar, però intentarem escapar-nos un matí, o una tarda.

I res, ja estic a la metitat del viatge, de moment molt cansat pel treball, però molt content! Està sent una molt bona experiència! I de cara a la setmana que ve baixarà el ritme de feina. Començo a trobar a faltar les coses de Barcelona, sobretot a la gent, però de moment, a aprofitar al màxim tot el que pugui!

2 comments:

Anonymous said...

Doncs aviam si aquest cap de setmana et deixen temps per fer una excursioneta! Que vagi molt bé!
Una megaabraçada!
Clarona

Anonymous said...

Hola tiet!!Ara ja sóc arbucienc en tota regla!!La mare m'ha explicat que ets en una illa molt lluny d'aqui i que estas treballant molt. Nosaltres també anirem a una illa, la mare fa tres setmanes que esta fent la maleta, no se que coi s'endú, si jo no necessito res, segur que tot és del pare. I no et creguis que jo també tinc molta feina, quan em porten al parc haig d'agafar totes les pedres i tastar-les, i deprés haig de canviar de lloc totes les fulles...és una feinada, i a sobre els pares hem volen gronxar i tirar-me pel tubogan, no se que li troben, amb la feinada que tinc...Ah, i també em foto un fart de caminar i ara per fi hem deixen anar a mi una mica sol...a vegades faig veure que caic perquè em puguin agafar i se sentin útils, així també riem una mica...
Et trobem a faltar molt!!A veure si ens trobem a l'aeroport quen tornem. Molts petonets tiet i records dels pares!!