Thursday, September 13, 2007

Primer cap de setmana

Per variar....estic molt enfeinat, i ho tinc complicat per penjar fotos i explicar coses. Però crec que ara em mereixo un descanset, i poder escriure quatre coses.

Abans de res, us poso una foto de la Kelvinator. I no us cregueu lo de "no frost"!! Estic segur que als matins, aquí a la oficina hi ha gebrada!

Kelvinator, no frost.


Bé, doncs el cap de setmana ha estat prou bé! He pogut descansar bastant, i recuperar energies! Sort! Perquè aquesta setmana està sent igual que l'anterior!! :(

El dissabte per la tarda vam anar a una mena de centre comercial que es diu Movie Towne. Hi ha botigues, llocs per menjar, uns cines, i força gent passejant. Allà vam conèixer a un noi de Venezuela, que està treballant a una de les botigues, i ens va recomanar un lloc per anar a fer unes copes per la nit.

El lloc aquest es diu "Sabor Latino"! Jajaja, boníssim! Me'n vaig uns dies al Carib i acabo en un bar latino ballant reaggeton i cumbies! jajaja Per als que coneixeu el Cohibar de Nuernberg, és una cosa semblant. Un lloc petit, amb molta gent, i una calor infernal! A més, tinc el cos acostumat a aguantgar temperatures extremadament baixes...doncs clar, vaig passar una calor!!!


Entrenant el cos per soportar temperatures extremes!!!


I el diumenge vaig dormir fins tard, i després de dinar vam haver de tornar a la oficina, a preparar unes coses perquè dilluns tornaven a venir els clients.

I això ha estat el cap de setmana!! Ara, el proper, fijo que vaig a Maraca's beach, encara que plogui!!

A part d'això, l'ambient a la oficina segueix sent molt bo! Es nota que anem agafant confiança amb la gent, i això fa que fem més bromes, i estiguem més relaxats.

Avui mateix hem rigut molt, perquè he tingut una petita confussió. Un dels productes en el que estem treballant es diu "pinless topup", i he entrat al laboratori cridant: "Yeees!! The topless topup works on the handheld!!!" jajaja, i tothom s'ha posat a riure!! I crec que m'he començat a posar vermell!!
Sort que no he dit "topless pinup" jajajaja

En fi, que de bones estones no en falten! No tot ha de ser treballar!!

No comments: