Tuesday, September 18, 2007

Cap de setmana

Aquest cap de setmana hem estat treballant tots dos dies, dissabte i diumenge. Tampoc van ser uns dies gaire durs, però tampoc és plan currar tants dies seguits...

En fi, tot i així el diumenge va ser un dia molt divertit. A la oficina hi ha molt bon ambient, i ja hi ha confiança per fer bromes amb la gent. Crec que comencen a pillar les meves bromes! jaja, tot i que a vegades és complicat, per culpa de les subtileses de cada idioma.

El diumenge també va ser un dia de provar i apendre coses noves:

* Beure Fanta de platan, d'un color taronjós. Quan pugui descarregar les fotos de la càmara ja en penjaré alguna.
* Pendre un xupito de tequila abans de sopar!
* Conduir un cotxe amb canvi automàtic, i per l'esquerra!
* Apendre els "entresijos" del football (americà) i del baseball i cridar quan fan un touchdown o un home run.

Després de la feina, vam anar a un bar d'esports, Trotters, a sopar. Bé, a sopar i a beure, perquè al final ens vam gastar més en begudes que en menjar!! jajaja La gent d'aquí beu molt! Jo vaig flipar quan van demanar els xupitos de tequila abans de demanar res de menjar. De fet alguns van estar bevent cubates i combinats mentre sopaven! Jo em vaig quedar amb les cerveses, tampoc em venia massa de gust menjar-me una hamburguesa i beure vodka amb aigua de coco, o un "rum punch".

I clar, entre les begudes, i que un dels americans estaba super animat, veient els partits dels seus equips (football i baseball), vam acabar fent bromes, discutint sobre els partits, etc.. Una de les coses que vam discutir, i no sé com vam acabar parlant d'això, va ser com dir les hores en català! Jajaja, boníssim el Fredy, el fanàtic dels esports, que és originari de la República Dominicana, dient: "Dos cuartos y cinco de siete?? Woooa, that's fucking crazy, man!!" Jajajaja!!

La veritat és que vam riure molt! Ja ens convenia una nit així, per desconectar una mica de la feina!

2 comments:

Anonymous said...

Clar que sí home, diverteix-te una mica. Beu, però amb moderació; ja saps que de vegades la beguda no senta bé :)

Jordi Ramo

PD: I TORNA JAAAA!!!!

moai said...

Suposo que no parles per tú, no?? ;)