Wednesday, September 5, 2007

L'home anunci

Si us espereu més fotos paradisiaques amb palmeres, platges de sorra fina, mulates en biquini...jo també les espero!!

Ja fa dos dies que he començat a treballar i la veritat és que portem un ritme bastant fort. Ahir vam plegar cap a les 10 de la nit, i de fet, ara mateix són les 7 de la tarda i aquí quasi no queda ningú!!

Espero que el cap de setmana no ens toqui treballar i poguem anar a la famosa "Maracas Beach", a pendre el sol i menjar el "Bake and Shark". Ja us explicaré què és, si hi puc anar.

Però la notícia bomba del dia és que avui he començat la meva carrera de model! Ja sé que alguns direu que estic gordo (hi ha gent que no para de dir-m'ho ;) ), i de fet, sóc molt poc fotogènic! Però tot i així, m'han estat fent fotos amb el terminal, i és possible que aparegui a la propaganda de la loteria de Trinidad i Tobago!!

Ara, està clar que hi ha "trucu". Només surt la meva mà...jejeje, però si al final surto jo, em farà tanta il·lusió com si sortís de cos sencer! Sería molt bo!! De fet, no és el primer cop que algú es fixa en les meves mans!

Espero poder penjar alguna foto més, quan les pugui fer. I sobretot, espero que siguin d'alguna platja!

4 comments:

cmc said...

què cony, de cos sencer!
qui diu què estàs gordo?

ànims amb el treball.
i sobretot, sobretot,
vull fotos dels paraïsos artificials.

una abraçada company.

Anonymous said...

Per favor, diga'm qui diu que estàs gordo que li diré quatre coses ben dites.

No treballis tant i intenta disfrutar més.
I volem fotos de platgetes i demés però també volem fotos de 'trinitatsitobaguienses' que estiguin bones.

Moltes abraçades.

subal said...

viam, el de les ratlles; està gordo, no fotem. I s'afaita molt poc.

Jo vull que ens parli dels porros de marihuana. L'Aliada diu que se'n va fumar un de la mida d'un pam de mà de Moai.

cmc said...

ai amic subal,
que n'és de subjectiva la mirada quan es tracta de panxes!
per exemple, hi ha gent que, clarament en un excés de confiança, m'han insinuat que jo estic, diguem, entrat en carns, quan per tots és sabut que estic per sucar-hi pa. vet aquí una paradoxa semblant a la del, per altra banda amic, senyor lumbrel al que, aprofitant l'avinentesa, li envio un fort petó al bell mig de la panxa que, l'experiència em diu, le pone funky.

trinidadytobaguenyes ya!