Sunday, September 2, 2007

Go with the flow

Ja he arrivat a Trinidad i Tobago!!

El viatge ha anat molt bé. Pensaba que es faria llarg, però ha passat molt ràpid. Durant el vol, fullejant la revista de l'avió, vaig llegir una entrevista a l'actor Rufus Sewell, i a la última pregunta li preguntaven quin estil de viatges li agrada fer. En la seva resposta, vaig llegir el que vull que es converteixi en el "slogan" del viatge:

"You often meet extraordinary people if you go with the flow. Anything can happen."

Així que aquest serà l'esperit. Tot i que he vingut a treballar, intentaré sortir de la gàbia i aprofitar al màxim.

Aquesta és la vista que tinc des del balcó.


powered by ODEO


1 comment:

subal said...

Benvolgut Iumbrel, sembla ser, vigilant les seves fotos, que vostè i jo ens coneixem, malgrat que no aconsegueixo endevinar qui és vostè. No pateixi, ja ho descobrirem. Sigui qui sigui, li desitjo molt bona estada a trinidad, tan aprop de la meva segona pàtria, l'atribulada terra de Veneçuela.

No habia escoltat mai aquesta versió de So far away from me. És fantàstica.

ps.- No serà el de la barba i les ulleres, oi?

Salut i molta sort!