Sunday, September 23, 2007

El Dia D

Ja està aquí!! Ja ha arrivat! És el Dia D!!

I per tant, això vol dir que ahir va ser la Nit E! Com sempre, vam comptar amb la inestimable ajuda de la Llei de Murphy, i tot el que podia anar malament, va anar malament. Vam descobrir un problema que fins ara no havíem vist. I era una cosa bastant greu. Total, que es va activar el pla d'alarma, i la PM va començara trucar a tothom! Semblava una guerra!! jajaja.

Jo en una sala, amb el codi davant, parlant amb l'Ian, un company d'Irlanda (que clar, eren com les 4 del matí per ell), intentant trobar una solució. Darrera meu, el tiu que va dissenyar tot el sistema, i la Candy, observant tot el que feia.

Mentrestant, la PM seguia trucant a la gent, per preparar una reunió d'urgència. Cap allà a les 10 de la nit vam fer la reunió, amb gent de diferents parts del món, alguns tot just despertats i amb veu de són. Total, que em presenten (per telèfon) un dels grans jefes de l'empresa i em diuen: "Arnau, tell Mike what is the problem, and the solution that you have". Collons!! Em vaig quedar a quadros!! El tiu no ho va entendre massa, però sort que ell era un dels que estava mig adormit! :)

Bé, i després de la reunió vam poder arreglar el problema, i vam començar a fer unes proves preliminars. Després d'alguns ajustos, la cosa semblava que anava bé, i vam decidir plegar, anar cap a l'hotel, a descansar (i fer una birra) i deixar-ho pel dia següent (que és avui, de fet).

I aquí estem, tots una mica nerviosos, fent les últims arreglos i proves!! Espero que no hi hagin més sorpreses d'última hora!!

Evidentment, Murphy també ha fet la seva aparició avui, fent que no hi hagués aigua calenta en tot l'hotel. Crec que era com un petit avís...

1 comment:

Anonymous said...

quins nervis!
ànims, que això s'acaba! i els d'aquí ja tenim ganes de veure't!
un petonàs!
clara